Felleskjøpet Agri er en samvirkebedrift eid av 43.000 bønder. Konsernet har om lag 2300 medarbeidere i 15 fylker, og virksomheten strekker seg fra Tana i nord til Larvik i sør.

Vår salgsorganisasjon omfatter hovedområdene butikk, maskin/verksted og kraftfôr/plantekultur. I tillegg til å tilby varer og tjenester til norsk landbruk, satser vi også på andre forbrukergrupper innen områder som hagesektoren og kjæledyr.

Kornhandel, produksjon og distribusjon

Vi har egne produksjons- og distribusjonsfunksjoner for kraftfôr, såvare, gjødsel, plantevern og kornmottak. Kornhandel er også en viktig del av vår virksomhet. Felleskjøpet er markedsleder på mottak av produsentkorn.

Noen fakta om Felleskjøpet Agri

• Hovedkontor på Gardermoen
  • 97 butikker
  • 52 kornmottak
  • 47 verksteder
  • 12 fabrikker
  • Nærmere 50 datterselskaper

Mandag - Fredag 0800 - 1630

Lørdag 0900 - 1400 til 30. juli

Sjøveien apotek er et selvstendig apotek som er medlem i Apokjeden, Norges største apotekkjede.

I tillegg til alle typer legemidler har vi et godt utvalg av helsepleieprodukter og produkter til stomi-, inkontinens-, og diabeteskunden. Vi har dyktige medarbeidere som ønsker å ivareta og følge opp den enkelte kunde på en best mulig måte. Vi har også informasjonsrom for fortrolige samtaler.

Apotek 1s hovedmål er å vise vei til kloke helsevalg og bedre livskvalitet. Vi legger vekt på personlig service og å stimulere våre kunder til å ta vare på egen helse. Vi viser vei til kloke helsevalg og bedre livskvalitet!

Apotekets åpningstider:

Mandag: 09:00 - 16:30
Tirsdag:  09:00 - 16:30
Onsdag:  09:00 - 16:30
Torsdag: 09:00 - 16:30
Fredag:   09:00 - 16:30
Lørdag:   10:00 - 14:00

Millionfisken AS eies av Salangen Næringsforening og Salangen kommune.

Millionfisken er et felles dugnadsløft fra Salangen kommunes befolkning, næringsliv og lag/foreninger. SIF Fotball stiller med utallige frivillige og står som organisator for frivillige.

Millionfisken ble første gang arrangert i 2007 med i underkant av 800 deltakere i fiskekonkurransen. Vi har en grense på 2500 fiskebevis. I 2014 hadde vi over 2300 deltakere. Så her gjelder det å være tidlig ute for å skaffe seg fiskebevis og festivalpass. Begge deler kjøpes online på millionfisken.no, kveldspass for fredag og lørdag selges i sekretariatet og ved inngang.

Det blir lagt til rette for bobiler, campingvogner og teltcamp. I tillegg legges det ut stor flytebrygge i sentrum for å kunne ta imot de mange båtene som kommer fra by og bygd. Det etableres også familiecamp i et rolig område for de som ønsker det.

Indlandet Automobilverksted As ble etablert i 1927 og markedsføres som Ford- og Suzuki - senteret.

Bedriften har bilsalg, verksted og delelager på Finnsnes og Sjøvegan.
Karosseri og lakkering kun på Sjøvegan

Org.985.854.513 mva

Åpningstider: 07.30 - 15.30

Vi utfører arbeider innen:

• Bygging av tilbygg
  • Bygging av kjølerom
  • Innredning av kjellerstuer
  • Etterisolering og vindus utskiftning
  • Bygging av altaner og verandaer
  • Drenering rundt hus
  • Anlegging av plen og opparbeiding av utearealer/plen
  • Rengjøring av industrilokaler og kontorlokaler
  • Rundvask av kontorer og hjem.

Vi har hyttetomter og marinaplasser for salg! ta kontakt for informasjon/visning!

Garsnes brygge ligger noen få kilometer fra Sjøvegan (ta av i krysset på Laberg og kjør mot Lavangsnes.

Velkommen!

Perpetuum leverer profesjonelle avfallstjenester til private og offentlige virksomheter, og har også gode løsninger når du trenger en avfallscontainer hjemme. Vi har gode løsninger for oppsamling, innsamling og gjenvinning av alle typer avfall.

Tjenester i Salangen:

• Innsamling og håndtering av farlig avfall.
  • Mottak og håndtering av elektronisk og elektrisk avfall (EE-avfall).
  • Innsamling av spillolje/drivstoff.
  • Tankrengjøring og tilstandskontroll.
  • Rengjøring av industrianlegg/-arealer.
  • Tømming av private og kommunale slamavskillere
  • Høytrykksspyling/suging
  • Avfallshåndtering for næringsliv og privathusholdninger.

Våre åpningstider: Man - Fre 0800 - 1700

Vi forhandler:

• Byggevarer
  • El.verktøy
  • Festemidler og beslag
  • Garasjer
  • Hagemøbler- og redskap
  • Jernvare
  • Kjøkken, bad og garderobe
  • Maling
  • Verneutstyr
  • Vinduer og dører

Astafjord Vekst AS er en vekstbedrift i kommunene Dyrøy, Salangen, Lavangen og Gratangen.

Vår kjernevirksomhet er å hjelpe mennesker ut i arbeid. Vi forbereder folk til arbeid på deres egen premisser, gjennom arbeidstrening og kvalifisering. Som en vekstbedrift sysselsetter vi arbeidstakere som i kortere eller lengre tid har behov for en tilrettelagt arbeidsplass. Dette gjør vi enten gjennom ansettelse hos oss i vår produksjon og tjenesteyting eller gjennom formidling ut til næringslivet forøvrig.

DIN LOKALBANK Sparebank1 Nord-Norge. Lån, Innskudd, Plassering, Pensjonsprodukter og Forsikring - Alt på et sted.

Åpningstid 10.00-15.00
Rådgivning etter avtale 09.00-15.00

Mail til alle ansatte: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

På lag as er et Nord-Norsk konsulentselskap som siden oppstarten i 1996 har utviklet seg til å bli en solid bedrift med bred kompetanse.

Vi er fire partnere, alle med fagutdanning og lang erfaring fra næringsliv og offentlig virksomhet. Vi jobber pålag med kundene og er opptatt av at kundene våre skal se konkrete resultater av å samarbeide med våre fagpersoner.

Med vår bakgrunn bidrar vi til å finne gode løsninger for å utvikle organisasjonen, ledere, team og talenter.

Åpningstider: 08:00 - 15:00

Mobiletelefoner:

99 57 44 75 (karstein Sørensen)

90 97 52 08 (Eigil Rindstad)

97 68 57 65 (Oddgeir Sagerup)

95 76 45 36 (Ellen S. Sørensen)