Bensinstasjon

Dekksenter

Bilverksted

Noen eksempler på arbeid vi utfører kan være:

Opparbeidelse av tomter, utforming av utearealer, drenering, va-anlegg, skogsveier, oppgrusing, høvling av veier og plasser.

Teletining, frostsikring og oppvarming av bygg med Heat Work.

Fra vårt lager leverer vi: Singel-Knust fjell-matjord-rør og rørdeler-duk-isolasjon og ellers det som hører med.

Kontakt oss for uforpliktende tilbud!

Maxi Miljø er en tradisjonsrik bedrift midt i Sjøvegan sentrum med et meget bredt produktspekter. Bedriften har et rikt varesortiment innen flere ulike avdelinger: jernvare, byggevare, fargehandel, leketøy, glass- og steintøy.  I tillegg selger Maxi Miljø bad- og kjøkkeninnredninger, solavskjerming/utvendige persienner, gulvbelegg og keramiske fliser, samt fiske- og fritidsutstyr.
​Kom innom for en hyggelig handel!

MAXI MILJØ A/S har i dag 5 heltidsansatte.

Åpningstider postkontor
Man - Lør: 0930-2200
Søn: 1400-2200

Åpningstider boksanlegg

Man - Lør: 0930-2200
Søn: 1400-2200

Astafjord Vekst AS er en vekstbedrift i kommunene Dyrøy, Salangen, Lavangen og Gratangen.

Vår kjernevirksomhet er å hjelpe mennesker ut i arbeid. Vi forbereder folk til arbeid på deres egen premisser, gjennom arbeidstrening og kvalifisering. Som en vekstbedrift sysselsetter vi arbeidstakere som i kortere eller lengre tid har behov for en tilrettelagt arbeidsplass. Dette gjør vi enten gjennom ansettelse hos oss i vår produksjon og tjenesteyting eller gjennom formidling ut til næringslivet forøvrig.

Kjell-Vidar Fløtten   Mobil: 481 55388   Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Tonny Fløtten   Mobil: 479 02757   Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Plan-Evo holder til i Huset Mot Havet på Sjøvegan. Her har vi møterom, kontorer og administrasjon. Plan-Evo har per dags dato 9 ansatte, noe som tilsvarer over 8,7 årsverk. Vi leier i tillegg ut kontor, og samarbeider med interiørarkitekt Kari Sofie Rognsaa innen diverse prosjekter, f.eks. med renovering og utbyggingen av SABE.

Plan-Evo tilbyr et totalkonsept der vi kan gjøre alt fra idé til ferdig produkt. Bedriften er utstyrt med det nyeste EDB-utstyret og er dermed konkurransedyktige i forhold til andre firmaer.

Rådgivende Ingeniører Plan-Evo A.S tilbyr næringslivet, kommuner m.v. faglig bistand innenfor planlegging (Ingeniør-/Arkitektoppgaver), finansiering, organisasjon og utredninger.
Våre oppdrag spenner over et vidt felt som strekker seg fra idéskapning, finansiering, prosjektutvikling til de rene fysiske planer.

Sjøveien apotek er et selvstendig apotek som er medlem i Apokjeden, Norges største apotekkjede.

I tillegg til alle typer legemidler har vi et godt utvalg av helsepleieprodukter og produkter til stomi-, inkontinens-, og diabeteskunden. Vi har dyktige medarbeidere som ønsker å ivareta og følge opp den enkelte kunde på en best mulig måte. Vi har også informasjonsrom for fortrolige samtaler.

Apotek 1s hovedmål er å vise vei til kloke helsevalg og bedre livskvalitet. Vi legger vekt på personlig service og å stimulere våre kunder til å ta vare på egen helse. Vi viser vei til kloke helsevalg og bedre livskvalitet!

Apotekets åpningstider:

Mandag: 09:00 - 16:30